» Reklamacje

Kategorie

Kontakt

  • Biuro Market
    ul. Niciarniana 9 lok. 3
    92-238 Łódź

    NIP: 728-166-56-85
  • E-mail:info@colorpoint.pl
  • Telefon+48 42 674 68 60
  • Godziny działania sklepucodziennie 8.00 - 17.30 pn-pt

Informacje

Zmiana języka

PolskiAngielski

Reklamacje

Produktów w naszym sklepie posiadają gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady w produkcie (kartridżu laserowym lub atramentowym) objętym gwarancją, skontaktuj się z nami poprzez formularz reklamacyjny. Jest to szybki sposób reklamacji, który pozwala w najkrótszym czasie rozwiązać problemy.

Uwaga: prosimy o zachowanie paragonu lub faktury - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.

Reklamacje

Przed odebraniem przesyłki sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu. Jeżeli opakowanie posiada uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia paczki i skontaktowanie się z nami.

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki jest możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku niezgodności, sporządzany jest protokół, który stanowi podstawę reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się wadliwy lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z procedurą reklamacyjną:

  1. Zgłoś wadę produktu  jaką zaobserwowałeś w sposób określony w regulaminie, najlepiej poprzez formularz reklamacyjny.
  2. Prześlij do nas reklamowany produkt, dołączając do niego szczegółowy opis reklamacji produktu, wadliwy wydruk, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
  3. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, najpóźniej w ciągu 7 roboczych od dnia podjęcia decyzji, prześlemy nowy produkt lub zwrócimy pieniądze.
  5. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, poinformujemy Cię o zasadności podjętej decyzji i ciągu 7 dni roboczych zwrócimy, na nasz koszt, reklamowany produkt.

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu: e-mail: info@colorpoint.pl lub telefon: 42 674 68 60. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.


Przejdź do strony głównej
Do działania sklepu konieczna jest włączona obsługa Javascript oraz Ciasteczek (cookies).